vem är hon egentligen?

vem är jag?
hur är jag? 
jag tänker berätta lite vem och hur jag är..
jag är en tjej som hatar trosor, jag vill ha kalsonger.
jag är inte butch men jag är heller inte feminin.
Jag är futch som det så fint kallas.
Fast, jag är ändå lite feminin.
Jag har mina dagar som futch och mina dagar som feminin.
Men jag går dock aldrig med trosor. Intressant? haha!
Ibland vill jag ha häng i mina byxor, ett linne med en skjorta över.
Vissa dagar vill jag ha tights, kjol, linne och någon fin tröja över.
En del gånger när jag ska ut så kan jag vilja vara feminint klädd och vissa gånger futch klädd.
Och jag använder BH eller en sporttopp. jag kan inte gå utan något sånt.
Jag är 19, bor i en piss håla.
Jag bor med min mamma och min lillebror.
Jag har ingen kontakt med min pappa. (och nej, jag stör mig inte på det, jag är inte sårad över det och inte heller ledsen. längre.
jag har två hundar, en papillon/lhasa apso som heter Eros (som nog alla visste om x'D ) och en leonberger/golden som heter Leo. Två helt olika hundar. Eros pratar och Leo pussar. Eros är pluttig och Leo är en jätte. (':
Jag tjänar knappt några egna pengar.
Jag får bidrag ifrån soc. 
Jag röker inte (det är vissa kvällar som jag får panik och tar en cigg).
Det är typ en vecka som jag inte rökt på nu. minst. eller ja, vissa kvällar. men rökt som jag alltid gjorde innan.
Eftersom att jag varken har jobb eller går i skolan eller något sånt så har jag säckat ihop, totalt! 
jag städar knappt, lagar inte mat, tvättar inte, ingenting alls typ. Jag sitter och kolla på serier, spelar på datorn och telefonen. Jag duschar inte lika ofta längre. Jag har ingen kontroll på vad som händer. Och när jag bara går hemma så äter jag konstant! men jag är jävligt lycklig över att jag inte går upp i vikt, det känns så sjukt bra. För jag vet att om jag hade börjat gå upp i vikt så hade jag ändå inte börjat röra på mig eller sluta äta. så ja, jag är väldigt lycklig över det.
Jag har många mål i livet, och kommer jag fortsätta som nu så kan jag ju förtsätta drömma.. 
Jag har problem med något i kroppen. (men läkare och sånt pissskitshelvtesfittjävlar tar mig aldrig på allvar) ibland kan jag gå en mil utan att det är något och ibland kan jag knappt gå utanför dörren utan att jag bara nästan bryter ihop. Min höft. Den låser sig och jag vill slå sönder allt runt mig så sjukt ont det gör, och hur mycket jag än vill så går det inte att gå riktigt. 
sen har jag ju problem med min rygg. jag har dålig rygghållning.. med det ska jag få hjälp med nu! 
Jag misstänker även att jag har ADHD eller något sånt.. Så det går jag eller jag ska börja med utredning om det snart. när dom får tummarna loss ur skethölet..
slut sköttat.. haha!

Jag är flata, gay, lesbisk, homosexuell what ever. 
Jag tänder på tjejer som är lite mer som mig, humor, bröst, allvarlig när det behövs men mest bara allmänt störd, är lite mer udda än "normal", inte vara feminint feminin och inte queen of the butches. haha, jag är även kräsen! Och absolut inte vara för på hela tiden, inte smsa 24/7 och inte smsa efter en halv minut för att jag inte svara för jag svarar när jag kan. svårt att förstå? nej. inte vara för långt ifrån heller(en puss efter tre månader, kunna smsa, and so on). personen ska ta det lugnt framåt, inte sex första kvällen, hallå eller? man skulle ju lätt kunna vänta ett tag? eller? så tycker jag i alla fall. Jag tar även inte första steget, vet inte varför men det är inte jag om jag skulle ta första steget. tror jag?. Och flickor som pojkar, jag är en människa som är flörtig, jag kan ha ett förhållande men jag är (TYVÄRR) flörtig av mig, även mot killar.. så ja.. Jag kan till och med verka flörtig mot gubbar.. hallå det är så jag är bara och det betyder inte att jag menar det, men ja, jag vet att det ger fel "vibbar". tyvärr. 

jag är liksom som jag nytt skrev, jag är sjukt udda, jag är ju jag! Jag är en människa som gärna är ute och festar, träffar nytt folk men dock endast när jag har druckit lite. jag är så sjukt blyg. haha! Jag vill ha lång hår, jag vil ha rött hår, jag vill vara blond. eller svart hår. eller aaarrrrhhh.. jag är inpulsiv så det sjunger om det. därför hatar jag att ha planer på något för jag vill att det ska hända NU! Jag hatar och jag kan inte spara eller lägga undan pengar till något för jag vill som sagt att det ska ske direkt! 
Jag är aldrig den du tror att jag är. Du kan lära känna mig som en lugn person men jag är livlig, har tusen bollar i luften samtidigt men i slutet blir jag inte ens klar med helften för då har jag redan börjat med miljoner andra saker som är roligare. Jag kan inte ha en aktivitet för efter några gånger så är det inte kul längre och jag vill göra något nytt. Jag är en äventyrare, jag vill göra nya saker heeela tiden! Jag vill, egentligen, inte sitta hemma i soffan och kolla på den där jävla fyrkantiga (som den inte alls är x'D ) skit saken och blir en potatisäck, jag vill ut, supa, festa, gå på bio, jag vill göra andra saker. jag vill handla, shoppa jag vill göra ALLTID! ja.. det är en till sak, har jag pengar brukar jag inte ha dom länge för jag vill alltid handla, kläder, godis, elektronik, filmer, böcker, allt möjligt. 

Jag har mått psykiskt dåligt där med har jag försökt ta livet av mig x-antal gånger, skurit mig en hel del. men nu är det slut med det!

Ja.. hur fan ska man mer förklara mig.. haha! jag vet inte. Jag älskar att spela kort och sällskapsspel :P tro det eller ej. haha! 

Nae, nu ska jag våldgästa bästa kompisen, snacka om lördag som ska tillbringas i Kristianstad för rally och sen fest. Och vi alkoliserade jävlar (det är vi dock inte) ska börja dricka vid typ.. tio på förmiddagen, men fullast vinner! Och sen ska jag lura med honom till hans mamma och spela kort, hähähäh! 

Så.. vad tycker ni om min.. fina? presentation om mig själv? 
vad saknade ni med den? hähähähä'

puss ;*

Kommentarer
Postat av: Tilda

Så bra skrivet.

Kram snutt <3

2012-04-26 | 22:41:10
URL: http://iheartphoto.webblogg.se/
Postat av: Liz

Fett nice sätt att lära känna dig :-P

Stark du tjejen :-)

2012-04-27 | 00:31:18
Postat av: Virvelvindsflickan

Jävligt detaljerat! Typ såsom jag tänkte att du var, haha. :>


Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn!
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig såklart!)

Äger du en blogg eller annan hemsida?

Vad har du att säga?

Trackback