...

sjuka, allvarligt störda jävla hjärna!
jag hatar tankar,
jag hatar känslor,
jag hatar "känslor"
jag hatar fantasier,
jag hatar dagdrömmar,
jag hatar detta!
jag hatar när allt bara hackar upp sig!
fitta!

okej.. från början.
det var två veckor sen (tror jag?)
så var jag ute och festade, dansa och hade kul.
skrattade och va halv full, lulig, what ever,
när jag skulle åka hem fick jag den där kyssen som jag bara har försökt för tränga.
men just idag (samtidigt som alla andra tankar) så ploppade den upp igen,
den där kyssen den där fredagen det där dansgolvet den där personen
jag kan inte säga att jag är kär men jag vet att jag är så otroligt trött på att det kommer upp.
nu sa en kompis "tänker man på en person på det sättet så är man kär eller intresserad"
kul.. så är det inte alls! eller? nää?
personen försvinner inte från mitt huvud, men tänk om jag bara inbillar mig?
men sen.. så den där personen från i lördags då?
ja, jag har ju bara fått inse att det aldrig kommer bli något ändå och har fått stoppa dom "känslorna" i sopkorgen..
men jag är ju liksom inte sån.. jag är ju inte "in to boys"? eller var det också bara en inbillning?
fan så jävla trött jag blir..
va fan ska jag göra?
och saken blir inte bättre när man inte kan prata med någon om det heller.
det finns ingen som bara kan stå där och låta mig slänga ur mig alla mina ord och känslor och allt sånt..
jag har ju Daniel, men när han är svartsjuk så fungerar det ju inte att snacka om såna saker heller.
hur fan har det kunna bli så här?

jag ska gräva ner mig i min säng, framför the L word med mina brago kex och fortsätta tänka.

fredag - fest, sprit, fylla, somna!
så känner jag nu.

och nej, det var inte heller alla mina tankar.
jag har tänk på vad jag kan göra för att sluta tänka så jävla mycket.
och jag har bara kommit på en sak.
som ingen får veta. bara jag.
för det är ingen som förstår vad jag menar.
varför jag vill göra så.
så nej, får sluta skriva nu.

Kommentarer
Postat av: Virvelvindsflickan

Man borde inte ge upp om någon som man inte kan låta bli att tänka på varje dag.



Oavsett kön. Oavsett läggning.


Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn!
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig såklart!)

Äger du en blogg eller annan hemsida?

Vad har du att säga?

Trackback