.

Ibland vill jag ha någon, en som jag kan vända mig till, ge kärlek till, mysa med, vara tillsammans med, någon jag kan älska. En flickvän. Min flickvän. Hon jag ska leva med, kanske inte för alltid men länge.
Och ibland vill jag verkligen bara vara själv, men de är inte ofta.
Jag vill faktiskt känna kärlek igen, få kärlek, äkta kärlek och även få ge äkta kärlek. Jag vill inte gå ut på puben och hitta henne, känns inte seriöst, jag vill inte träffa henne på internet känns inte heller seriöst, jag vill hitta henne genom någon kompis, typ.
Jag vet att jag kommer hitta henne, någon gång.


Kommentarer
Postat av: Virvelvindsflickan

Låter vettigt!

2012-05-30 | 21:21:28
URL: http://virvelvindsflickan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn!
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig såklart!)

Äger du en blogg eller annan hemsida?

Vad har du att säga?

Trackback