"Ordning och reda pengar på fredag!"

Ett tag sen jag bloggade nu..
Men jag har jobbat, fixat med bilen, möten, planerat.. Varken tid eller ork för bloggen.
Men nu så är det lugnt tills på söndag kväll/ måndag. Eller ja, egentligen inte. Jag kommer inte ha tid ändå för bloggen på hela helgen tror jag.
Jag ska nämligen till Hässleholm och hälsa på några personer och ha allmänt trevligt, kanske tatuera mig och/eller pierca mig.

Nu har jag i alla fall färgat håret och ligger i sängen (:

Imorgon åker vi runt halv ett till Hässleholm och sådär.
Jag lär väl vakna som vanligt vid nio halv tio imorgon så då ska jag ner till affären och handla lite "resegodis" and so on..

Helgen kommer väl gå så in i helvetes fort, tyvärr.. Men det är som vanligt, man hinner inte med allt man vill /:

På måndag är det först sjukgymnasten, brukshundsklubben med Eros och sen jobba kvällen (: tisdag och onsdag ledig och inga möten eller något alls, ganska skönt (: torsdag - lördag jobba. Men kom på att jag inte kan jobba på lördag förmiddag eftersom att jag ska till avslutningen på brukshundsklubben :P

Nae, nu ska jag försöka somna.


In the place you live, is there a love of your life?


Kommentarer
Postat av: Virvelvindsflickan

WOOOOH, då ses vi om typ 12 timmar

2012-05-25 | 03:11:45
URL: http://virvelvindsflickan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn!
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig såklart!)

Äger du en blogg eller annan hemsida?

Vad har du att säga?

Trackback